Söndag

Hallo!
Ja.. så var man här igen.. För ett år sedan skrev jag att jag skulle göra ett sista försök att börja skriva mer regelbundet här men som ni ser är det något jag inte lyckades med. Jag skulle kunna skriva att detta är det absolut sista försöket men jag vet att det troligtvis inte är sant. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag skriva ett par inlägg nu när det är nytt år på gång (det är ju trots allt då man oftast tänker att det är en bra tidpunkt för att ta tag i saker och ting igen) och sedan kommer jag tröttna och inte skriva på några månader igen för att sedan ta upp det igen i november eller december igen nästa år. Men hur det än kommer bli så sitter jag här nu i soffan i min lägenhet, lyssnar på U2:s nya platta och skriver på min blogg.. Måste bara passa på att säga att U2:s nya skiva är kanonbra! Satte den på repeat och tror jag har lyssnat igeonom den fem eller sex gånger nu! 
 
Mycket har hänt under året som gått men tänkte att jag berättar mer om det i nyårskrönikan ;) Tänkte nu istället försöka kurera mig så att jag blir av med min förkylning, och är by the way väldigt glad att jag inte är man då jag hört talas om hur illa det kan vara med de manliga förkylingarna, så jag är redo att jobba mina sista två nätter för denna fem-veckors-period. Sen är det dags att ta sig ur nattbubblan och möta dagen igen! Trivs ganska bra med att jobba natt, det är ett bra pass om man bortser från att det är på natten, men det är alltid kul att jobba dag så jag får träffa lite mer folk! Saknar mina härliga arbetskamrater, träffar dem inte på samma sätt när jag jobbar natt. När vi jobbar på natten är vi bara två sjuksköterskor och de andra träffar man bara i skarvarna när man rapporterar över. Har verkligen tur som har fått både bra arbetskamrater och bra chef. Trivs verkligen bra på mitt jobb. 
 
Nej nu är det sluttjötat för idag! Ha det fint!
kram Loui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0