Pyssel

Då var det fredag igen! En tenta gjord idag, en (två) kvar på måndag. Tentan idag kan ha gått precis hur som helst, men det kändes som att det gick bra så jag hoppas på det! Denna helgen kommer, som ni säkert redan räknat ut, bestå av en massa plugg! Ska bli ganska kul att sätta sig och gå igenom allt vi gjort genom utbildningen, se hur mycket man kommer ihåg. Förhoppningsvis kommer man ihåg mer än vad man tror! Tänkte lägga upp lite bilder på en klänning jag sydde i somras och ett armband jag pillade ihop förra veckan :)

Först skrev jag upp vilka delar som skulle med till klänningnen.

Sedan ritade jag av möstret och klippte ut det...

... och tog fram tyget, nålade fast och ritade av mönstret...

...och klippte ut det. Sedan nålade jag ihop delarna...

... och sydde ihop dem :)

...och sydde lite till... tills...

...klännigen var klar! :)

Och såhär blev armbanden:

 

Ha en underbar helg! kramar från loui <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0