Nervös

Imorgon börjar jag min slutpraktik! Börjar bli väldigt nervös. Hade varit så tråkigt om man skulle kugga på denna. Hade känts som att snubbla på mållinjen (även fast man får göra om den om man kuggar, så vill man ju klara den direkt). Men jag ska nog klara den. Det känns som att jag har koll på det jag sysslar med, bara jag kommer in i det tror jag nog att dessa tio dagar kommer rulla på utan problem! Lite nervös eftersom det bara är tio dagar = man måste vara på topp hela tiden! Men det ska bli roligt och spännande också! Kommer nog kännas lite som en apetitretare på vad jag kommersyssla med efter examen!
November är snart slut nu också! Vet att jag har sagt det många gånger förut (och ni kommer få höra det många gånger igen!) men vad tiden går fort!! Det är inte klokt! Jag vet inte ens vart november tog vägen.. eller oktober.. eller september. Nu är det bara en och en halv månad kvar till examen! :) Och mindre än en månad kvar till julafton. Och sen är det ju nyår! :) Heeelt sjukt! Detta året bara försvann! :) Men tiden går fort när man har roligt! Igår kom den första snön. Fast den regnade bort. Stormen Berit tog med sig lite snö hit, dock verkade det som att de inne i stan inte fick någon! Är en fördel med att bo på landet! Snön kommer hit tidigare! :) Ne nu ska jag gå och läsa på lite inför imorgon så jag är på topp! Ha det fint och blås inte bort! ;)
kramar loui <3

Kommentarer
Postat av: Heidi

jag vet inte vart livet tog vägen! (skoja).



Jag var också skitnervös! Men tänk nu har vi klarat av en tredjedel ungefär! vi kommer klara det galant vi är awesoome! sjuksköterskeyrket är vårat kall!

2011-12-02 @ 11:04:42
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Loui

Haha håller med :P Eller hur?! det går fort! Haha ja det är vårt kall! Tror att jag var Florence Nightingale i mitt förra liv ;P

2011-12-02 @ 11:07:49
URL: http://kunglouiomlivet.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vad var jag då? om du var florence nightingale? :P nu får du faktist komma på nåt till mig! annars blir jag ledsen i ögat......

2011-12-02 @ 11:13:04
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Loui

Du var Virginia Henderson! Haha :)

2011-12-02 @ 13:55:07
URL: http://kunglouiomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0