November

Då var november slut och årets slutspurt inleds. Månaden som passerat har innehållit både det ena och det andra. Väldigt mycket C-uppsatsplugg! Uppsatsarbetet har gått bättre än väntat! Våran handledare inledde första handledarträffen med att berätta att vi kommer gråta många tårara över det här arbetet. Kändes som att hon gick in med en bra inställning! Eller också inte! :P Likadant andra handledarträffen då vi sa att vi tyckte det gick bra och att det inte kändes så jobbigt, svarar hon med "vänta ni bara, den är inte slut än!". Hon kanske har rätt, eller också inte! Vi får se! Men än känns det bra i alla fall och snart ska den ju in! I november har jag även passat på att träffa så mycket vänner att jag knappt har hunnit sätta mig ner och reflektera för mig själv! Men jag ska inte klaga! Älskar ju mina vänner! :) Saknar dock de vänner som jag inte inte träffat på ett tag, önskar de kunde komma hit och hälsa på mig nu direkt! Har även blivit en del sång med kören vilket är väldigt roligt! Denna veckan började jag min slutpraktik och än så länge känns det bra! Det är jättekul och efter att ha jobbat som undesköterska hela sommaren måste kag erkänna att jag verkligen har saknat sjuksköterskans uppgifter i vården! Även fast jag är jättenervös innan jag går till praktiken, eftersom jag inte vet vad som kommer hända den dagen, så känns det jättekul och spännande! :)
Förra helgen hörde jag hur det smattrade mot min ruta, och som den obotliga romantikern jag är, som har sett alldeles för många romantiska filmer, går jag fram till rutan och tittar ner med förhoppningen om att jag ska få syn på min drömprins som står där utanför och slänger småsten på rutan. Men det var det inte. Det var bara stormen Berit som knackade på för att skrämma upp mig. Jag måste seriöst sluta se på romantiska filmer! Känner att mina förväntningar på män kanske är en aning för höga?
Hur som helst! Nu blir det filmmys med systra mi och Linda :)
Ha en bra kväll!
kram loui <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0