Lucia

Idag är det luciadagen! Eller ja, kanske ska skriva "var det..." eftersom dagen snart är slut. Har hur som helst haft en toppendag! Började med att ta sovmorgon! Så jag sov till klockan 9 men låg kvar och drog mig en timme! :) Skönt! Sen åt jag äggfrukost med pappa och jag hann dricka mitt kaffe i lugn och ro :) Eftersom jag verkar vara för gammal för att vara med i luciatåg nuförtiden så passade jag på att sjunga luciasånger i duschen! :) Var så upptagen med att sjunga att jag glömde att ta balsam i håret :P Efter det rotade jag fram lite glitter att ha i håret på praktiken. Käkade lunch framför datorn och kollade på Pan Am som är en helt underbar serie! Bara älskar den helt enkelt! Sen var jag redo för att åka in till praktiken! Väl inne på sjukhuset mötte jag på en gamla kompis som precis hade fått barn, så jag fick se hennes lille mirakel! Han var hur söt som helst och pytteliten! På praktiken var det examinationsdag 3 som gällde! Bara 2 dagar kvar nu! Får hoppas att det går bra, men det känns bra och det verkar som att handledarna och patienterna är nöjda med mig så jag hoppas att jag blir godkänd! :) Kvällen flöt på bra och jag måste säga att jag jobbar med så roliga personer! Känner mig trygg med att jobba med dem, det känns inte jobbigt att fråga dem något, jag känner mig inte obekväm (som jag kan göra runt vissa människor) och de får mig att skratta! Känns som att vi är ett bra team! :) Hoppas att de tycker om att jobba med mig också! När jag väl varvat ner lite ska jag gå och lägga mig innan näst sista dagen på praktiken börjar! Jag börjar se ett slut i ändeln på tunneln! Nu ska ju snart uppsatsen in också! Bara lite småpill kvar nu!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har!
puss och kram loui <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0