Ledig

Har haft två dagar ledig nu från både plugg och praktik. Igår kunde jag ändå inte hålla mig borta från plugget så jag letade lite artiklar till diskussionen. Efter det åkte jag och hjälpte en kompis att flytta! Det var kul :) Nya lägenheten var jättefin :) Idag har jag spenderat dagen med att städa, diska, laga mat och tvätta. Tänkte att mamma skulle bli glad när hon kommer hem efter att ha jobbat hela dagen om det ser någorlunda fint ut här hemma! Har städar fram golvet i mitt rum också och dammat och bäddat sängen med rena lakan! Finns det något bättre än att lägga sig i en renbäddad säng? :) Skulle ha åkt iväg och haft glöggmys med några kompisar ikväll men vi ställde in pågrund av att ingen riktigt kände för att köra bil i stormen. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på film och vila upp mig inför en helg fylld med praktik! Måste säga att jag har en väldig tur ibland! Jobbar kväll imorgon så var rädd att jag skulle missa el classico, men som tur är slutar jag halv 10 och matchen börjar klockan 10! Så kvällen är räddad! :)
Ha en fin kväll!
kram loui <3

Kommentarer
Postat av: Heidi

vad duktig du är som letade artiklar! vi ses imån :D

2011-12-09 @ 19:30:18
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0