5 dagar

Halva slutpraktiken är gjord, så nu återstår bara de 5 dagar vi blir bedömda på. Känns lite läskigt men det ska förhoppningsvis gå bra! Och så är det snart dags att lämna in uppsatsen. Spännande! Så nu gäller det att hålla sig pigg och frisk så att jag kan tänka ordentligt. För tillfället är jag dock trött och lite halvkrasslig, men det får bli ändring på det. Det är väl dags att börja ta tag i träningen igen för att jag ska orka och hålla mig frisk! Grejen är den att jag vet ju hur mycket bättre jag mår, hur mycket piggare jag blir och hur mycket bättre jag presterar när jag tränar, men jag har bara inte hittat den lite extra energin för att orka ta tag i det. Vilket är synd. I vanliga fall brukar jag försöka tänka att när jag är som tröttast är det då jag behöver träningen som bäst, och jag tror att det ligger mycket i det. Det gäller bara att någon puschar en lite när man själv inte orkar puscha sig själv. Sen måste jag lära mig att gå och lägga mig trots att det är en film med en riktig heting i på tv som slutar halv 1 på natten! Som igår; gick och la mig sent natten mellan lördag och söndag för jag var hemma hos Ina, åkte till jobbet för att jobba kväll, jobbade på för fullt, kom hem och var jäääättetrött men är dum nog att sätta mig framför tv:n för att äta min kvällsmat. Inser att en film med Eric Bana (finns det någon snyggare?!) precis har börjat så jag kan inte motstå att sitta och titta (läs dreggla) en liten stund. Den lilla stunden blev till en lite längre stund, som blev en ännu lite längre stund, som slutade med att jag sett klart hela filmen, klockan var halv 1 och jag skulle upp kvart i 5. Inte smart... :)
Ne nu ska jag ta tag i mitt liv! Sov sött!
kram loui <3

Kommentarer
Postat av: heidi

stackarn det var inte mycket du fick sova då :(

2011-12-06 @ 08:34:16
URL: http://hejdlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0