Tisdagkväll

Det är tisdag kväll och jag sitter här på mitt rum och lyssnar på musik. I helgen ska jag vara med på en sångtekniks-kurs och jag är jättenervös! Till kursen ska man välja ut en sång som man ska sjunga. Jag tror att jag har bestämt mig men är inte helt säker. Det är jättesvårt! Men spelar egentligen inte så stor roll vilken låt det blir, bara jag vågar sjunga inför det andra så är jag glad. Denna kursen ska bli kul och jag hoppas verkligen att jag kommer att utvecklas, men samtidigt är jag livrädd! Det känns det som att jag ska slänga mig handlöst ut för en klippa. Får väl bara hoppas att jag kommer ihåg att ta på mig fallskärm! Men på förra körövningen verkade det som att vi alla som ska vara med kände ungefär på samma sätt och det känns lite som en trygghet. Är glad att kursen är med dem i kören, annars hade jag nog inte gått den.
Jaja, nu ska jag sova! Sov sött! kram loui <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0