Härliga lördag!

Efter en rolig men aningen snurrig vecka är det äntligen helg! Denna veckan har jag börjat min praktik på ett nytt ställe. Det har varit en bra vecka och jag trivs verkligen jättebra! Men som alltid på nya ställen med nya rutiner så blir man aningen trött i slutet av veckan. Det är synd att denna praktiken bara är tre veckor, det känns som att man slutar precis när man börjat komma in i arbetet. Fast de senaste två dagarna har varit roliga då jag kunnat börja göra lite själv! Har tagit en massa blodtryck, tagit bort suturer och igår var jag med på lab och tog en massa blodprover! =) Måste sägat att man blir väldigt glad när man lyckas utan att patienterna tycker att det gör alltför ont! Så det blev en bra avslutning på arbetsveckan. Helgen började jag med en joggingrunda (ÄNTLIGEN!) med Stina. Det var riktigt kul och jag hade mycket spring i benen efter denna långa vinter! Var kul att se att konditionen var något bättre än vad jag väntat mig! Nu håller jag på att storstäda (eller ja egentligen sitter jag ju här och skriver, men jag tar en paus :P) mitt rum! Börjar se riktigt fint ut nu! =) Ikväll blir det Gentlemen's night med syrran =) Ser fram emot detta! Nu ska jag återgå till min städning!
Ha det fint!
kram loui =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0