Dags för gospel!

Så var denna arbetsveckan slut! Denna veckan gick lika fort som den förra - om inte snabbare! Fick sluta tidigare från praktiken idag vilket var ganska så skönt! Trivs superbra på praktiken, men när man är där en så kort period så vill man försöka hinna med så mycket som möjligt och man villa vara med överallt! Det gör att man är ganska trött i huvudet på fredagen! När jag kom hem bakade jag bullar att ta med till kören imorgon och tog sedan en härlig joggingrunda med Stina. Börjar kännas bättre och bättre med joggingen, känns verkligen som att konditionen (och astman) blir bättre av träningen, vilket gör det roligare att fortsätta! Imorgon blir det en heldag med sång! Min kör ska ha en gospelkonsert tillsammans med en kör ifrån Halmstad vilket ska bli riktigt roligt! Så vi ska öva hela dagen tillsammans och på kvällen blir det konsert! Förhoppningsvis kommer det mycket folk och tittar - blir ju lite kul om vi är fler i kören än i församlingen (vi kommer bli runt 80 personer i kören)! Så ikvälll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför morgondagen!
Ha de fint!
kram loui =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0