Vår!

Äntligen har solen hittat tillbaka! Den efterlängtade våren börjar smygande komma! Solen värmer och det luktar vår! Allting känns helt plötsligt mycket lättare, även saker jag tycker är jobbiga. Till exempel omtentor.. Igår var det en tung dag på praktiken, men när jag kom ut i solen kändes det inte alls lika tungt längre. Vad jag har längtat efter solen!

Igår när jag kome hem från praktiken var jag, trots det underbara vädret, grymmt trött. Så jag orkade inte vara så aktiv. Jag tänkte först se på en film, men då jag var för trött för att orka få igång en film så slutade det med att jag gjorde mamma sällskap framför tv:n. Ett väldigt bra beslut! Vi såg på Skavlan och jag måste säga att det är ett väldigt bra program som alla borde se! Igår var det väldigt roligt. Skavlan hade besök av en norsk tjej som hade vunnit en massa os-medaljer, Christer Sjögren, Al Gore, Torsten Flinck, Kat von D och Stellan Skarsgård. En väldigt rolig kombination! Kan inte minnas sist jag skrattade så mycket när jag såg ett tv-program.! Jag tror man kan se det på svts hemsida, så ett tips är att kolla in det!

Men nu måste jag återgå till kurslitteraturen och läsa om personlighetsstörningar! Ha de fint i vårsolen!
puss och kram loui <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0