Smärta!

Idag har jag fått uppleva sann smärta! Jag har nog aldrig haft så ont förut och jag tvivlar om jag någonsin kommer känna mer smärta. Fast det kommer jag säkert få, men det känns inte så just nu i alla fall. Jag var hos tandläkaren och det visade sig att jag hade ett djupt hål i en visdomstand. Tandläkaren sa att den behöver dras ut =( Han skulle skicka en remiss till sjukhuset så att de kunde dra ut den. Under tiden så sa han att han kunde försöka laga i den lite så att det inte skulle bli värre och att jag skulle slippa ha riktigt lika ont. Detta lilla ingreppet gjorde dock jätteont! Jag trodde att jag skulle svimma av smärta och när jag reste mig upp efteråt kännde jag hur benen darrade. Nu när jag tänker på det vill jag bara gråta. Riktig tandvärk är nog den värsta värk man kan ha. Eller ja, det säger jag nu i alla fall eftersom det är den smärtan jag har färskt i minnet. Jag ser verkligen inte fram emot att ta bort den, men det tror jag inte att det är någon som gör. Fast det får väl vara värt några dagar med smärta för att slippa besväret och smärtan i den tanden igen. Det var dock lite roligt när jag låg där i tandläkarstolen och hade ont, så tänkt jag på dem i "alias" som blir torterade genom att en ond snubbe borrar i deras tänder och drar ut dem utan bedövning, det är ju egentligen mer synd om dem så om de klarar smärtan så borde väl jag också göra det och dessutom så har jag väl ingen rätt att klaga då de hade det mer smärtsamt än vad jag hade det! Sen att det inte torterade dem på riktigt och att det bara är film är en annan sak. =P
Ja men nu ska ner och äta innan re:joy börjar! Det ska bli kul att komma dit igen för det var ett tag sen sist!
ha de fint! jag hoppas att ingen har tandvärk!
puss å kram loui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0