New shoes?

Igår var jag och lyssnade när Paolo Nutini hade konsert. Det var en helt underbar, fantastisk spelning! Verkligen helt underbar! Detta trotts att jag lyckats dra på mig en rejäl förkylning lagom i tid för att konserten skulle börja. Men när han kom in där på scenen och började spela så var det som om allt dåligt som har vart det här året bara försvann, det var som bortblåst. En underbar känsla måste jag säga. En känsla som höll i sig hela tiden ända tills konserten var slut och det var dags att åka hem, då kände jag att värktabletten hade släppt och inte nog med förkylningen så hade jag åkt på en öroninflammation också! Men jag är så glad att jag gick på den konserten. Helt fantastisk var den. Hur som helst så när Paolo sjöng låten New shoes fick jag plötsligt en tanke - kanske att det är dags att köpa ett par nya skor! I put some new shoes on and suddenly everything is right... Det har ju hänt förut att jag har köpt skor och att allt helt plötsligt stämmer. Jag säger inte att det kommer fungera denna gången, men det är ju värt ett försök i alla fall....

// loui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0