Loui gör en Carina Berg!

Igår fick jag vet att jag blev godkänd på min vårdhygien uppgift, vilket är väldigt skönt! Nu kan jag bara koncentrera mig helt på de sista tentorna! Det kommer bli mycket plugg nu framöver känner jag. Men stundtals är det faktiskt väldigt roligt! Det är ändå ganska intressanta ämnen, med undantag för lagarna och statistiken kanske, men annars tycker jag faktiskt att det är kul =)

När jag skrivit den andra av de tre tentorna innan sommarlovet, så kommer jag att göra en Carina Berg. Jag kommer "flytta in" till en person som man skulle kunna säga är lite känd i Borås. Vi har sett henne springa runt i stan iklädd nattlinne med ett ljus i handen sjungandes som en ängel om staffan och lucia. Hon är även känd under namnen Doris och Silvia. Det är alltså Maja jag pratar om för er som inte förstod =) Hur som helst så kommer jag bo hos henne i ungefär en vecka. Ser fram emot det för jag tror vi kommer ha jättekul! Men mer om det får ni veta då, när jag har "flyttat in"! För nu ska jag sova så att jag orkar plugga imorgon!

Ha de fint!
kramar loui

Kommentarer
Postat av: Eve

hehe, glöm inte leg bara ;)

2009-05-26 @ 21:32:28
Postat av: Eve

glöm inte leg bara ;) hehe

2009-05-26 @ 21:33:16
Postat av: Anonym

haha ne då det gör jag inte =) speciellt inte nu när jag inte ser ut som en fisk längre =)

2009-05-27 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0