Tillbaka till verkligheten...

Så.. nu är sommarn över och det är dags att komma tillbaka till verkligheten. Lite trist eftersom det är väldigt skönt att kunna ligga och sova så länge man vill utan att bli störd av den evigt ringande väckarklockan. Men samtidigt är det väldigt skönt att få lite rutiner på dan! Äntligen händer det lite saker istället för att dag efter dag sitta och inte veta vad man ska göra. Det är inte så att jag inte har tyckt om att vara ledig ochinte ha något att göra, tvärtemot har det var skönt att få tillbaka lite tid och få chansen att tänka på saker som jag skjutit upp att tänka på alltför länge.. Men efter några veckor börjar det bli lite långtråkigt och det blir lite jobbigt när man har så mycket tid att man hinner tänka för mycket..

Nu har jag i alla fall börjat skolan igen! Har börjat plugga till skjuksköterska på högskolan. Just nu är det lite småtrist med bara massa information hela tiden men jag tror att det kommer bli roligare med tiden, allt eftersom man kommer in i det. Fyllde 19 i måndags också! Måste säga att det var en av mina bättre fördelsedagar på länge! Hade en toppendag! Hinner inte berätta om den nu, men jag har tänkt göra det när jag hinner =P

Nu ska jag iväg och sjunga! Ha de fint!
kramar  loui  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0